2013. május 4., szombat

2. rész

- Sok sikert csajszi! - csapott a tenyerembe Miley, én pedig úgy éreztem, hogy a térdem egyre jobban kezd el remegni.
Amikor kiléptünk a házból, teljesen beparáztam. 
- Miley, forduljunk vissza, kérlek! Nem akarom! Gáz vagyok! Nemnemnemnemmereem! - hisztiztem.
- Na ide figyelj! - kezdte Miley a már hosszúnak tűnő monológját. - Szép vagy. Okos vagy. Szexi vagy. Szedd fel! - kacsintott rám, majd kénytelen voltam vele menni Harryék háza felé.
- Huhh.. Oké.. - mondtam, hogy nyugtatgassam magamat, miután bekopogtam...
- Ohh, sziasztok! Gyertek beljebb! - nyitott ajtót Harry, és a mosolyával.. Szerintem meg akart ölni.


-Harry szemszöge-

Amikor megláttam, hogy Selenáék jöttek, a szívem egy erőset dobbant. A csaj első látásra elcsábított. 
Amikor mindenki köszönt mindenkinek, leültünk a nappaliban.
Selena és köztem vibrált a levegő. Teljesen zavarban volt.
- Mesélj magadról, Selena! - mondta Niall.
- Ömm.. Hát jó.. Legyen. - mondta Selena. - 20 éves vagyok. Mileyval most költöztünk ide, Londonba, hogy bizonyítsunk a szüleinknek, már elég nagyok vagyunk az önálló élethez. Imádunk énekelni, és drámaszakra jártunk mind a ketten. Valahogy így akarunk majd elhelyezkedni az életben. - fejezte be.
- Ez tök jó! Esetleg lenne kedvetek majd egy közös dalra összeállni velünk? - kérdezte Zayn. 
- Ó, Istenkém, hát persze! - lelkesedett. Egy kis idő után már szinte teljesen felengedett, és nagyon jó volt a hangulat.
Az ismerkedős buli végén már mindenki fotózkodott mindenkivel. Ekkor ragadtam meg a pillanatot, és én is csináltam egy fotót Selenával.
- Fiúk, nekünk viszont lassan mennünk kell. - pillantott az órájára Miley.
- Fhú, tényleg! Már ennyi az idő? - kérdezte Selena. - Valaki hív egy taxit? - szólalt meg ismét, és el is nevette magát.
- Már is intézkedem. Nehogy nekem későre érjetek haza. - folytam bele én is a párbeszédbe, amikor már mindenki teljesen készen volt. 

-Selena szemszöge-

Nagyon jól éreztem magamat az ismerkedős összejövetelen. A levegő csak úgy vibrált Harry, és közöttem. Hogy mi lesz ebből? Fogalmam sincs.
Amikor hazaértünk, (komoly utazás után, 20 méter séta...:D) ledobtam a táskámat a földre, és egy nagy sóhajt engedtem ki. 
- Igen. - mondtam határozottan. 
- Mi igen? - nézett rám furán Miley.
- Igen. Bejön... Nagyon is! - fejeztem be az előző mondatomat, és egy levakarhatatlan mosoly keletkezett az arcomon.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése