2013. május 6., hétfő

4. rész

*1 hónappal később*

-Selena szemszöge-

Sosem hittem hogy valaha ennyire fogok szeretni valakit. Sosem hittem hogy lesznek olyan személyek akik az életem nélkülözhetetlen részévé válnak. Tudtam hogy egyszer eljön a nagy Ő, de nem gondoltam volna hogy ennyire korán és ennyire hirtelen. Igazából semmit sem vettem észre, csak azt hogy egyre fontosabbá válik számomra.
Az eltelt idő alatt nagyon jól összebarátkoztunk a fiúkkal, de gondolat, hogy Taylor létezik, és hogy él, még mindig felkavar. Főleg ha Harryvel látom...
Tudom, egyszerűen érzem, hogy Harry nem szereti igazán.
Éppen a tévét kapcsolgattam, amikor megcsörrent a telefonom.
- Szia Sel. - szólt bele Harry.
- Szia Harry, mi újság?
- Na szóval. Arra gondoltam, hogy mivel a fiúkkal megyünk szokásos nyaralásunkra, jöhetnétek ti is. - mondta.
- Hű, ez tök jó! Kik mennek még?
- Csak mi, 5-en, meg ha jöttök, akkor ti.
- Benne vagyok! Várj megkérdezem Miley-t!
Miután ordítottam Mileynak, és feldobtam a témát, rögtön igent mondott.

- És mikor indulnánk? És hova?! - kérdeztem.
- Holnap reggel értetek mennénk, éééés... Hawaiira. - mondta egy "TÁDÁÁÁMMM" hangsúly kíséretében.
- Hát ez szuper! - lelkesedtem. - Most viszont mennem kell! Szia! - tettem le a telefont.

-Miley szemszöge-

Délután Selenával összepakoltunk a kéthetes kiruccanásra, majd vacsi után felmentem a szobámba, és Facebookoztam egy kicsit.






*Másnap*

- Sziasztok! - köszönt Harry, amikor kiszállt a kocsiból. - Mehetünk? - kérdezte. Közben a fiúk is kiszálltak a kocsiból, és utánuk Taylor.(!!!) 
- Ez meg mit keres itt?! - kérdeztük Sellel, szinte egyszerre.



- Ohh, hellóka! - integetett Taylor'ka', és a falhoz tudtam volna kenni, amiért ilyen idegesítő fejet vágott.


-Selena szemszöge-

- Nem úgy volt, hogy csak ti öten jöttök? - kérdeztem csalódottan Harrytől. 
- Nem zavar, hogy itt vagyok? - kérdezte Taylor flegmán.
- Hmm. Hadd gondolkozzak. NEM. - vigyorogtam a képébe, majd Hazzára pillantottam.
- Úgysem jöttetek volna. Naa... Buli lesz! - mosolygott, majd a kocsihoz invitált minket.
- Alig várom... - sóhajtott Miley is.
Végül beszálltunk a kocsiba, és a reptér felé vettük az irányt.

- Az meg minek? - kérdeztem Nialltől, amikor a repülőre szálltunk fel. Egy hatalmas ajándékzacskó volt a kezében, tele kajával. Hmm... Most így belegondolva, érthető. - Mindegy.
A repülőn az ülésrend a következő volt:
Harry - Louis
Liam - Zayn
Niall - és az ajándékkosara
Miley - Taylor - és én pedig egy hármas sorban ültünk. Remek. Akkor hallgathatom a nyavajgását.
- De én Harry mellé szeretnék ülni! - nyavajgott Taylor pár perc csend után.
- KUSSOLJ! - ordítottunk rá Mileyval egyszerre. Azt hiszem, érdekes nyaralásnak nézünk elébe...

2 megjegyzés:

  1. Szakadt ribanc xdddd jaj bocs ezt muszáj volt xdd Egyik osztálytársamat idézve : "Haljon széjjel!" :')) Amúgy jó.:))) Folytatást.:D

    VálaszTörlés
  2. hawaii.:D johely:D nagyon jo igy tovabb.xx egy kis javaslat (nem bantasbol) szerintem egy kicsit tul gyorsan tortennek a dolgok. en egy kicsit tobb idelyig is elragodtam volna az elozo fejezeteken. pl a 4. reszben meg selena orjonghetett volna taylor miatt nem rogton el is ondulnak. ez igy egy kicsit tul gyors tempo. lassits szerintem. egyepkent 5*

    VálaszTörlés