2013. május 23., csütörtök

8. rész

Sziasztook! A következő rész 3 komment után jön! :)

-Selena szemszöge-
Vegyes érzelmekkel léptem be a helyre, ahonnan nem régen sírva léptem le.
- Jé, itt van az elveszett bárány! - mondta Taylor amikor beléptem a nappaliba. Halál komolyan TV-zett, és teljesen nyugodt volt. Neki nem számított, hogy miatta történt ez az egész. Harryék nem voltak itthon, engem kerestek.

- Jé, még mindig ittvagy! - vágtam megjátsszva egy meglepett fejet, majd a TV elé álltam.
- Menyj már odébb! - nyávogott.
- Addig nem, amíg nem mondod el, hogy mi ez az egész Harry és közted! - mondtam.
- Hogy mi? Járunk. Nem elég egyértelmű? - vonta fel a szemöldödét.
Erre a fejre már nem tudtam mit reagálni, és mivel nem volt kedvem vitatkozni ezzel a hárpiával, kimentem a kertbe.
Gitár a földön, mintha valaki ledobta volna. A tűz még mindig lobogott.
Leültem a gitárhoz, és a kezembe vettem. Bizonytalanul kezdtem el az első hangokat, de végül beindult a dal.


Am I asleep am I awake or somewhere in between
I can’t believe that you are here and lying next to me
Or did I dream that we were perfectly entwined
Like branches on a tree, or twigs caught on a vine

Like all those days and weeks and months I tried to steal a kiss
And all those sleepless nights and daydreams where I pictured this
I’m just the underdog who finally got the girl
And I am not ashamed to tell it to the world!

Truly, madly, deeply I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby say you’ll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you
In love with you 

Should I put coffee and granola on a tray in bed
And wake you up with all the words that I still haven’t said
And tender touches just to show you how I feel
Or should I act so cool, like it was no big deal

Wish I could freeze this moment in a frame and stay like this
I’ll put this day back on replay and keep reliving it
‘Cause here’s the tragic truth, if you don’t feel the same
My heart would fall apart if someone said your name

Truly, madly, deeply I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby say you’ll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love with you

I hope I’m not a casualty
I hope you won’t get up and leave
Might not mean that much to you
But to me it’s everything
Everything

Truly, madly, deeply I am
Foolishly, completely falling
And somehow you kicked all my walls in
So baby say you’ll always keep me
Truly, madly, crazy, deeply in love (in love)
With you (with you)
In love (in love)
With you (with you)
In love (in love)
With you (with you)


- Jujj, Selenácska játssza az érzelgős lányt. Ne fáradj. Ő. Az. Enyém. - hangsúlyozta a végét tagolva, mintha debil lennék. - Nagy rib*nc vagy te. - nézett az ég felé.

Teljesen nyugodtan letettem a gitárt, majd felálltam, hogy azonos magasságban legyünk.
- Na ide figyelj, mert nem mondom el többször. Egy. Majd akkor leszek rib*nc, ha azt csinálom, amit te. - mutattam rá az ujjammal, majd egy gúnyos mosolyt eresztettem.  - Kettő. Értem én, hogy Harry csak a karrieredhez kell, de könyörgöm. Nevetséges vagy. Ráadásul ezzel az ő életét is tönkreteszed. - mondtam, és a szemébe néztem. Egy pillanatra azt hittem, hogy megtört a jég, és felfogta hogy mit művel. Tévedtem.
- Na jó, akkor most én jövök. Egy. Ez nem a te életed. Úgyhogy ne szólj bele. Kettő. - mondta, majd a kettő után közelebb lépett hozzám, és megtépte a hajamat.
Hát jó. Ha harc, hát legyen harc.  Egy laza lendülettel pofon vágtam, majd miután ő kiakart gáncsolni, én kitekertem a kezeit, amitől lerogyott a földre.
-Harry szemszöge-
- Ezek most komolyan rajtam veszekszenek? - kérdeztem, amikor visszaértünk a "Keressük meg Selenát" akcióból, és a kert kapujában álltunk.
Niall és Louis elkezdtek szurkolni (?) Selnek, én pedig kérdőn néztem össze Mileyval.
Végül Miley kapott leghamarabb észbe, így szétszedte őket.
Taylor rögtön hozzám futott, és amikor meg akart ölelni, ellöktem magamtól.
- Mi a baj Harry? - kérdezte áldott szemekkel.
- A nyaraláson még elvisellek. De utána.. - mondtam, de a szavamba vágott.
- De mi?
- De utána takarodj az életemből! Én nagyon sajnálom fiúk, de nem maradhatok vele csak azért, hogy  karrierünknek ő ne ártson. - néztem a fiúkra.
A fiúk teljesen megértettek. Szerintem egy életre elegük lett nekik is Taylorból.
Taylor nem mondott semmit, csak bement a házba, mi pedig kinnt maradtunk a kertben.
- Jól vagy? - kérdeztem Selenától, aki kicsit kipirulva ült le az egyik padra.
- Fogjuk rá.
-Selena szemszöge-
Kipirulva ültem le a padra, majd Harry is csatlakozott.
- Jól vagy? - kérdezte.
- Fogjuk rá. - mondtam.
Lassacskán elaludt a tűz, már olyan éjfél körül lehetett, amikor elvonultunk a szobánkba.
Mivel nem tudtam aludni, és amúgy is beszélni akartam Harryvel, úgy döntöttem átmegyek a szobájukba. Csak nem alszik Taylorral.(?)
A nappali felé menet egy horkoló fiút fedeztem fel a kanapén.

- Harry! Harry. Alszol? - kérdeztem, majd a horkolás átváltott egy nagy sóhajtásra.
- Nem csak szeretem nézni a szemhéjam belső felét és nem szeretem, ha ezt megzavarják. – mondta, majd egy gonosz vigyor és nézés kíséretében felnevettem.
- Miért nem vagy a szobátokban? - kérdeztem.
- Taylor kidobott.
- A saját nyaralótokban a saját szobádból? - néztem rá furán.
Harry csak bólogatott, én pedig átérzően mosolyogtam.
- Szóval. MÁR nem alszom. Mit akartál mondani? - nevetett.
- Szereted Taylort? - vágtam a közepébe.
- Ez milyen kérdés?
- Szereted? - kérdeztem.
- Figyelj. - állt fel. - Nem szeretem. Soha nem is szerettem, és nem is fogom. Egyszerűen muszáj együtt lennünk, hogy a sajtó ne kavarjon be. Ennyi.
- Huh.. Akkor az a csók... Őszinte volt? - kérdeztem.
- A legőszintébb.

1 megjegyzés: