2013. május 10., péntek

6. rész

Sziasztok! A következő részt csak 3-4 komment után fogom kirakni! Jó olvasást!

Amikor kiszálltunk a kocsiból, Harry gyorsan elém szaladt, majd letérdelt elém. Felvont szemöldökkel meredtem elé.
- Még is mit csinálsz? - kérdeztem tőle. Még sem hagyhatom, hogy hülyeséget csináljon. 
- Sel. - nézett mélyen a szemembe. - Kikötődött a cipőfűződ. - mosolygott.
- Hülye! - nevettem el magamat.
- Nos, itt is lennénk! - mutatott Harry a nyaralóra, ami előtt kitett a taxi. 

- Nem semmi! - ámultam el.

(Selena Not bad face :D Nem lehetett kihagyni :DD)

- Na gyere, körbevezetlek! - mondta Harry, de a szavába vágott a csengőhangom. 
- Bocsi, Miley az! - vettem fel a telefont. - Háló? Hol vagytok? - kérdeztem. 
- Szia! - szólt bele a telefonba Miley. - Baleset volt, pontosan előttünk, a rendőrök pedig miután kiértek, marasztaltak minket, mert szemtanúk voltunk. Most bemegyünk még a rendőrségre is... 
- Hát az gáz... Meddig maradtok? - kérdeztem.
- Hát... A bíró 2 óra múlva jön csak, mert dugóba keveredett. 
- Szívás. - röhögtem. 
- Na jól van, majd egyszer csak betoppanunk. Szia. - köszönt el Miley.
- Szia. - mondtam, majd leraktam a telefont.

- Szóval tetszik? - mosolygott.
- Igen! Nagyon tetszik, el sem hiszem, hogy 2 héten keresztül ebben fogunk lakni! - lelkesedtem, majd kivettem a bőröndömet a taxiból, és a ház felé húztam. 
- Hagyd, majd én! - mondta Hazza, és elvette tőlem a bőröndöt. 

- Hű! - ámultam el, amikor beléptem a szobába, ahol majd Mileyval fogok lakni.
- Amíg nem érkeznek meg a többiek, addig elkezdhetnénk összepakolni a cuccokat a grillezéshez. - mondta Harry, amikor belépett a szobába ő is.
- Oké! 
- Liam elment bevásárolni, de a tüzet, és a tálakat előkészíthetjük, meg ki kéne vinni pokrócokat az udvarra. - mondta.

A munkánknak meg lett az eredménye. A tüzet begyújtottuk, a pokrócokat kivittük, és meg is terítettünk. Liam hazaért a cuccokkal, és megcsináltuk a saslikot, a húsokat, és mellé salátát. Minden készen volt, már be is sötétedett. Éppen az egyik pokrócon ültem, egy laptoppal az ülemben, amikor Harry egy gitárral toppant ki az udvarra. És elkezdett énekelni.

Oh Love 
Oh love Won't you rain on me tonight Oh life Oh life Please don't pass me by 
Don't stop Don't stop Don't stop when the red lights flash 
Oh ride Free ride Won't you take me close to you 
Far away far away waste away tonight I'm wearing my heart on a noose 
Far away far away waste away tonight tonight my heart's on the loose 
Oh lights and action I just can't be satisfied...



A tűz lobogott, Harry fogta a gitárt, és énekelt. Greendaytől az Oh Love - ot. 
Amikor vége lett a dalnak, letette a gitárt. Közelebb lépett hozzám. És megcsókolt.

- Ti meg mit csináltok?! - hallatszott a távolból egy ismerős, nyávogós hang...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése