2013. május 27., hétfő

9. rész

- Akkor az a csók... Őszinte volt? - kérdeztem.
- A legőszintébb.
Harry utolsó szavai nagyon jól estek. Ezek szerint akkor engem... Szeret?
Nem tudtam mit mondani neki, ezért közelebb hajoltam hozzá, és egy puszit nyomtam az arcára.
- Engem szeretsz? - kérdeztem hirtelen felindulásból.
Harry nem válaszolt, csak ismét közeledtünk egymáshoz, ezúttal ajkaink egymással érintkeztek, majd a levegő hiánya miatt szétváltunk.
- Ez válasz a kérdésedre? - vigyorgott kajánul.
- Azt hiszem. - mosolyogtam.
Egy ideig még beszélgettünk, majd a Harryvel szemben lévő kanapéra levetettem magamat, így mind a ketten feküdtünk, és úgy folytattuk a beszélgetést.

-Harry szemszöge-
Éppen az egyik horrorról beszélgettünk, amikor azt vettem észre, hogy Selena már mindenre csak egy hanyag "aha"- val válaszol.
- És mit szólsz ahhoz, hogy lesz Elm street 2? - kérdeztem, de nem jött válasz. - Sel! - mondtam kicsit hangosabban majd szuszogásra lettem figyelmes. Oké. Akkor ezek szerint álmos volt. :)
Egy ideig figyeltem, ahogyan édesen szuszog, majd betakartam egy pléddel, és lekapcsoltam a lámpákat.
"Jó éjt Sel." - gondoltam, majd én is álomra hajtottam a fejemet.

-Louis szemszöge-
Az ablakon beszűrődő napsugarak idegesítően fényes sugaraira ébredtem.
- Ki kapcsolta fel a napot? - kérdeztem, majd mivel nem jött válasz, egy párnát dobtam az ablak felé, hátha megijed a nap (?) és abbahagyja a sütést. Mindig is hülye gondolataim voltak, de ekkora orbitálisan nagy hülyeségen ilyen sokáig még nem gondolkodtam el.
Lassan kikászálódtam az ágyból. Fél 9. Ha más nem is, de Sel biztosan fenntvan. Mindig is koránkelő volt.
Ahogyan lementem az emeletre, meg kellett állapítanom, hogy tévedtem, illetve megdörzsöltem a szememet, mert nem voltam benne biztos, hogy én most jól látok.
Sel és Harry - nem egy ágyon - de a két egymással szemben lévő kanapén helyezkedtek el. Ezek szerint nekik hosszabb volt az éjszakájuk.
Halkan a konyha felé vettem az irányt, majd odatettem főzni a kávét.
- Szép volt Louis. - gondoltam, mert zaj nélkül sikerült mindezt megcsinálnom, így nem ébresztettem fel a gerlepárt. Mindig is tudtam, hogy Harry nagyon kedveli Selenát, de nem tudtam, hogy Sel is hasonlóan érez.
Éppen készen lett a kávé, ezért a kávéfőző fele vettem az irányt. Ez a feladat viszont már nem sikerült, mert közben sikeresen lelöktem egy tányért a pultról, és mivel a padló még nem hangszigetelt, ezért egy nem is halk csörömpöléssel ébresztettem fel a népet.
- Bazd meg Louis. - hallottam meg az első magához tért ember, Zayn hangját az emeletről.
- Várjunk. Honnan tudod, hogy én voltam? - néztem furcsán.
- Onnan, hogy te vagy olyan béna, hogy nyaraláskor is ilyen korán kelsz, ráadásul még el is törsz valamit. - jelentette ki Zayn a nyilvánvalót.

-Selena szemszöge-

Egy tányér eltörésére keltem fel.
- LOUIS! - ordítottam.
- Nem igaz! Honnan a fenéből tudjátok? - kérdezte sértődött hangnemben, majd elkezdte felszedni a széttört darabokat.
Igen. Sejtettem, hogy csak Louis lehet ilyen béna.
Lassacskán felkeltem, és kitotyogtam Louishoz.
- Mi volt közted és Harry között az éjszaka? - húzogatta a szemét, mintha valami OLYANRA gondolna.
- Hmm... Egy dohányzóasztal. - mosolyogtam.
- Ajjh, tudod, hogy nem úgy értem.
- Nem történt semmi! - vágtam bele a szavába, majd Mileyhoz siettem, aki egyébként a közös szobánkban maradt.
Elmeséltem neki, hogy mi minden történt tegnap este, és hogy az is lehet, hogy összejövök Harryvel.
- Hát ez nagyon király! Viszont nekem van egy rossz hírem. - húzta el a száját. - Haza kell mennem, mert anya megint betegeskedik. - mondta, majd a földet kezdte el bámulni.
- Hé. Semmi baj! - öleltem át. - Megleszek velük!
- Na, de mire hazajöttök, nekem együtt legyetek már Harryvel! - vigyorgott.
- Meglesz. - nevettem el magamat, majd segítettem neki összepakolni.
A délelőtt lassacskán mindenki felkelt, még Taylor is - legnagyobb bánatomra. Komolyan. Az a csaj számomra meg is dögölhetne.
Vészesen közeledett a búcsúzkodás ideje, Miley-nak el kellett indulnia a reptérre, és itt hagyott minket. Mikor elment, lehuppantam a nappali egyik kanapéjára, ahol pár órával ezelőtt még Harry szuszogott.
- Na, mit csinálunk ma? - kérdezte Niall, amikor már mindenki a nappaliban volt, és lehuppant mellém.
- Mi lenne, ha lemennénk a tengerpartra? - kérdezte Liam.
- Jó ötlet! - helyeselt Louis.
A kupaktanács után felmentem a most már saját szobámba, és kiválasztottam ezt a szettet, és a fürdőruhát.


- Készen vagyok! - ordítottam le az emeletről, majd észrevettem, hogy már mindenki készen van, csak rám várnak. Uhpsz.:D 
- Ez meg mit keres itt? - kérdezte Taylorka, akit idő közben észrevettem. 
- Álj. Mi az, hogy én mit keresek itt? TE mit keresel itt? - emeltem fel a hangomat, és a tökéletesen kezdődő napomat sikerült teljesen tönkretennie a puszta jelenségével...

2 megjegyzés: