2013. május 8., szerda

5. rész

Sziasztook! Legkésőbb jövő héten hétvégén írok újat, mert NAGYONNAGYONNAGYON sok mindent kell tanulnom, de legkésőbb akkor biztosan hozom. Na de itt az új rész! I hope you like it! :D♥

-Selena szemszöge-

Amikor leszálltunk a repülőről, taxit hívtunk, és mivel túl sokan voltunk, ezért két kocsival kellett mennünk. 
- Selena, Liam, s én megyünk az egyik kocsival, a másikban pedig ti. - mutatott a többiekre Harry. (Volt egy négy személyes, és egy nyolc személyes taxi.)
- De héé, én Harolddal akarok menni! - mondta Mrs. Találjátokkikicsoda... 
- Ohh... Ilyen az élet. Na gyere. - karolt bele Miley nem túl barátságosan Taylorba, majd a nagyobbik taxi felé rángatta. 
Innen már nem tudom, hogy mi történt, mert különváltunk.
- Szóval... Azért hívtalak téged, meg Liamet, mert Liam tartja a száját.. Én pedig beszélni szeretnék veled. - mondta Harry.
Ez alatt az egy hónap alatt nem ismerem még annyira, de annyit tudok, hogy valami fontosat szeretne mondani. 
- Ne haragudj, hogy itt van... - mondta Harry amikor beszálltunk a taxiba. Mi ketten hátul, Liam pedig az anyósülésen ült.
- Ugyan. Chh... 
- Tudom, hogy idegesít. Nem én hívtam. Ő csak úgy döntött, hogy jön. - húzta el a száját Hazza.
- De ha nem akarod,  hogy jöjjön... Akkor miért jártok? Mi értelme ennek? - vontam kérdőre.
- Te ezt nem értheted... - mondta Harry. 
- Persze. Én csak egy átlagos lány vagyok. Ő meg Taylor Swift. Értem én... - játsszottam a sértődöttet, és az ablak felé fordultam.
- Naaa... - bökött belém. 
- Mivan?
- Te vagy Selena. Az ÉN Selenám. - mosolygott.
- Hé... Nem ismerjük mi olyan régóta egymást... - néztem rá 'csúnyán'.

- Na jó, elárulod, hogy mi bajod van velem? - kérdezte Hazz. Már vagy 10 perce pedálozott nekem. A vak is látta (Ohh istenem, ez velem történik?) hogy tetszem neki. (*-*)
- Tényleg tudni akarod? 
- Igen! - mondta lelkesen.
- Komolyan? - kérdeztem. Itt bólintott. - Harry Styles. Biztosan tudni akarod? - kérdeztem.
- Mondd már! - mondta, majd ismét oldalba bökött.
- Hát jó! - mondtam, majd ráleheltem a kocsi ablakára, és ráírtam: I love you.


Harry erre az egészre csak egy furcsa, de cuki arccal válaszolt.


- Megérkeztünk. - mondta Harry, amikor megállt a taxi. 
- Klassz. - mondtam semlegesen.
Amikor kiszálltunk a kocsiból, Harry gyorsan elémszaladt, majd letérdelt elém. Felvonjt szemöldökkel meredtem elé.
- Még is mit csináállsz? - kérdeztem tőle. Még sem hagyhatom, hogy hülyeséget csinálljon. 
- Sel. - nézett mélyen a szemembe. - Kikötődött a cipőfűződ. - mosolygott.
- Hülye! - nevettem el magamat.



2 megjegyzés: