2013. május 5., vasárnap

3. rész

-Selena szemszöge-


Harry Styles ismerősnek jelölt. - olvastam a facebook értesítéseimet. Gyorsan a megerősítésre kattintottam, és rögtön az adatlapjára mentem. 1 közös ismerős - Miley Cyrus.
Hogy a fenébe nem vettem észre?! Teljesen vak vagyok...
Tovább néztem az adatlapját.
Munkahely: One Direction
Jelenleg itt él: London
Kapcsolatban: Taylor Swift - olvastam.
Mi van?! A szemeimből akaratlanul is egy könnycsepp buggyant ki.
Már vagy 10 perce teljesen megsemmisülve bámultam a képernyőt, amikor Miley benyitott a szobámba.

-Miley szemszöge-

Sel már egy ideje a szobájában tartózkodott, ezért gondoltam, felmegyek hozzá.
- Héé, mi a baj? - kérdeztem tőle, amikor láttam, hogy sír. Válasz helyett a laptopjára mutatott, majd odaengedett, hogy szemügyre vehessem.
- Te tudsz erről valamit? - kérdezte szipogva.
- Basszus! - mondtam, amikor megláttam, hogy mit is kell nézni, majd a szemeim elé tettem a két kezemet. Sel kérdőn nézett rám.
- TUDSZ VALAMIT?!
- Beszélnem kell Harryvel! - mondtam, majd kimentem Sel szobájából, le a lépcsőn, felvettem egy dzsekit, majd átmentem Harryékhez. Este 8 lehetett. Biztos nem alszanak még...

- Szia Miley! - köszöntött Liam.
- Szia... Harry itt van? - kérdeztem.
- Aha. HARRY! - ordított Liam. Így én is tudtam volna neki szólni. Mindegy.
- Szia Miley! - köszönt Harry, amikor lejött az emeletről.
- Beszélhetnénk? - kérdeztem köszöném nélkül, és bár tekintettel arra, hogy én vagyok a vendég, beinvitáltam Harry-t a konyhába.
- Kérsz valamit inni? - kérdezte udvariasan Harry.
- Nem.
- Hát jóó.. Akkor.. Mit is akartál mondani? - kérdezte furán.
Feszült volt a levegő. Nagyon feszült. Sóhajtottam egyet, majd belekezdtem.
- Kedveled Sel-t, ugye? - tértem a lényegre.
- Hát... Az nem kifejezés. - mosolygott. - Miért is?
 - Megnézte a facebookod. És az van rajta.. Hogy.. - hablatyoltam. - Hogy kapcsolatban vagy... Taylorral.
- Igen, mert ez így is van. - mondta.
- Nagyon csalódott. De még is mióta? Amikor legutóbb szétmentetek, akkor a karrieredet is majdnem tönkretette. - vontam kérdőre.

-Harry szemszöge-

- De az akkor volt. A szerelem mindent legyőz. Hidd el! - mondtam el életem legnagyobb hazugságát. Az igazság az, hogy Taylor megfenyegetett, hogy ha nem játszom el a lelkes pasit, akkor tönkreteszi a One Directiont. Nem lesz One Direction. És ez innentől már nem személyes probléma volt. A fiúk életét nem tehetem tönkre. Így csak ez a választás maradt.
Miley nagyon furán nézett rám. Mintha nem hinné el. Nem csodálom.
- De az előbb mondtad, hogy kedveled Sel-t, nem?!
- Na... Figyelj, nekünk a fiúkkal lassan mennünk kell egy interjúra, szóval... - céloztam arra, hogy menyjen el.
- Megyek. - mondta Miley semleges tekintettel, majd felállt, és a bejárati ajtót jó erősen becsapva távozott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése