2013. május 12., vasárnap

7. rész

Sziasztok! A következő részt csak 3-4 komment után fogom kirakni/megírni! Jó olvasást!

A tűz lobogott, Harry fogta a gitárt, és énekelt. Greendaytől az Oh Love - ot. 
Amikor vége lett a dalnak, letette a gitárt. Közelebb lépett hozzám. És megcsókolt.

- Ti meg mit csináltok?! - hallatszott a távolból egy ismerős, nyávogós hang...
Harry elhúzódott tőlem, majd felállt. 
- Ohh, már itt is vagytok? - kérdezte Harry zavartan, majd odalépett Taylorkához, és megcsókolta (!).
Én erre nem tudtam mit mondani. Nem akartam, hogy lássák, ahogyan lecseppen az első könnycsepp a szememből, ezért megragadtam Miley karját, és a szobánkba húztam.

- Megcsókolt, érted? Megcsókolt! - ordítoztam.
- Nyugi már! Ő sem tudja, hogy mit csinál! - nyugtatott Miley. 
- Nem tudok lenyugodni! 
Hirtelen felindulásból elkezdtem pakolni egy táskába, kivettem a bőröndömből egy dzsekit, és elraktam a telefonom.
- Még is mit csinálsz? - kérdezte Miley.
- Kiszellőztetem a fejemet! - mondtam, majd kiléptem a szobámból, át a folyosón, és ki a kapun... 

-Miley szemszöge-

Megsemmisülten ültem a szobánk ágyán, majd észhez kaptam, és kirohantam a kertbe. Mindenki teljesen nyugodtnak tűnt, pedig semmi sem volt rendben. Harry gitározott, Taylor mosolygott rá, Niall evett, Zayn beszélgetett Liammel, Louis pedig a telefonját nyomkodta. Szép kis banda.
- Hol van Sel? - dobta el a gitárját Harry. Ezek szerint csak látszólag volt minden rendben. 
- Elment. 
- Hova? - kérdezte Louis, és hirtelen 6 szempár szegeződött rám.
- Édesem, nem folytatod a dalt? - kérdezte Taylor, ezek szerint észre sem veszi, hogy mi történik körülötte. Síkhülye. Mindegy.
- Keressük meg! - mondta Harry, majd lelökte (:D) magáról Taylort, és hívott egy taxit.

-Selena szemszöge-

Jártam a már sötét utcákat, és észre sem vettem, hogy teljesen eltévedtem. De valahogy nem érdekelt.
Fájt az, amit Harry csinált velem. Ha Taylort szereti, akkor engem hagyjon békén.
Csak sétáltam az utcákon, majd hirtelen felindulásból bementem egy kocsmába.
Ez kell nekem. Ezzel talán kiverhetem végre a fejemből Harry-t. - gondoltam.
Beléptem az ajtón, és rögtön megcsapott a piaszag. Az asztaloknál rengetegen pókereztek, fogadtak. A háttérben rúdtáncosok szórakoztatták a matt részeg pasikat. 
Leültem a pulthoz egy bárszékre, majd egy szimpatikus lány köszönt nekem. 
- Szia! Mivel szolgálhatok? - kérdezte mosolyogva. Névtábláján "Sam" nevet olvastam. 
- Adj egy kupicát a legerősebb vodkából. - mondtam. A csaj nagyon furán nézett rám.
- Mi történt otthon? - kérdezte.
- Hé, nem az a dolgod, hogy kiszolgálj? - kérdeztem felvont szemöldökkel. 
- De, persze, csak nem értem, hogy egy ilyen szép lánynak, mint te, mi baja lehet az életben. 
- Tényleg érdekel? - kérdeztem.
Sam bólogatott, majd elmeséltem neki az egész ma esti sztorit. Persze azt nem említettem, hogy Harry Stylesról van szó. 

- Hű. Rendesen elcseszték az estédet. - mondta elismerően. - A vendégem vagy. - tolta elém a vodkát.
- Tudot mit? - kérdeztem. - Nincs is szükségem ilyesmire. - böktem a vodkám irányába.
- Helyes! - mondta egy ismeretlen pasi, majd lelökött a bárszékről, a helyemre ült, és lehúzta a löttyöt. Csak úgy bűzlött az alkoholtól. Felháborodás nélkül odébb álltam, majd be kellett látnom, hogy én nem ide tartozom. 
- Szerintem én megyek is. Köszönöm a beszélgetést! - mondtam Samnek, majd felvettem a táskámat, és a kijárat felé indultam. 
- Szia! - köszönt el a csaj. 
A kocsmából kijövet hívtam egy taxit, és elindultam a nyaraló felé. Minél közelebb értem a nyaralóhoz, egyre jobban tartottam Harry látványától...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon köcsög. :ccc Mármint Haz.Egy pofátlan hülye.:') Majd megtér.:33 Amúgy jó lett nagyon.*o*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöööm.:D♥ /Az én kommentem nem számít/

    VálaszTörlés
  3. bogiiii te kissss DK!:) nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés